Hürriyet

6 Mart 2012 Salı

Ojelerim :)

Bol bol resim koyacağım çok seviyorum çünkü resim çekmeyi ve birileriyle paylaşmayı.
Bunlarda benim cici ojelerim :)
Genel olarak siyah oje funıyımdır. Rock Style takılırım bir de ondan ötürü sanırım :D
Ama renk renk cıvıl cıvıl ojelerimi çok severim, değiştirir değiştirir sürerim.

 Şu an içim ojelerim sanırım bu kadar, sizin için son aldığım cicilerimi de sürdüm ve çektim birazdan ekleyeceğim. İlginç renklerim var. Gerçi artık ilginç renk oje sürmek pek meziyet sayılmıyor. Çılgın renkler moda oldu en cici bici kızın elinde bile manyak renkler görebiliyorsun artık. Eskide böyle değildi :)
Bir farkımız vardı. Hatta ne yalan söyleyeyim Manyak renkli ojelerimizden tiksinenler bile vardı. Ama neyse artık seviyoruz ojelerimizi..
Beni zevkle izleyeceğinizi umuyorum, resimlerimi yorumlarım ile daha da renklendirmeye çalışacağım. Bu arada eleştirilere açığım, mükemmel ellerim ve tırnak etlerim yok :) Ama kendime özgüvenim bir hayli yüksektir ve onları sanki dünyanın en güzel elleriymiş gibi sergileyeceğim sizlere :D Artık beğenen bakar beğenmeyende beğenmediğini belirtebilir yapacak birşey yok. Eliniz klavyeniz torba değil ki büzüvereyim XD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder